Novi ISUZU D-MAX je konstruisan kako bi radio – bilo da ste na gradilištu, u prirodi, na farmi… D-MAX je zamišljen kao vredan radnik koji će ispuniti sve vaše zahteve.
VRHUNSKI INŽENJERING
Ljudi računaju na vas, a vi možete da računate na vaš D-MAX.
Novi ISUZU-ov pikap je pun inženjerskih detalja koje bi mogao smisliti jedino proizvođač kamiona,
a sve u cilju dobijanja robusnijeg i pouzdanijeg vozila.
Ne menja vam se zupčasti kaiš? Verovatno ne, a i ne morate jer D-MAX umesto kaiša koristi lanac za pogon bregastih vratila. Napravljen od izdržljive legure čelika, konstruisan je tako da traje barem koliko i sam motor.
Kompletna gama ISUZU D-Max pikapa na evropskom tržištu pokretana je izuzetno uglađenim RZ4E 1.9L turbo dizel common-rail motorom koji pruža odličnu efikasnost i ekonomičnost zahvaljujući malom koeficijentu trenja, optimizaciji ubrizgavanja goriva i velikom interkuleru.
Elektronski kontrolisana turbina promenljive geometrije, vodeno hlađen interkuler i recirkulacija izduvnih gasova preko dvostrukog EGR-a obezbeđuju ne samo dobre performanse, već i nisku emisiju izduvnih gasova
Unapređena Euro 6 pogonska jedinica raspolaže sa 164 konjske snage pri 3600 obrtaja u minutu, kao i maksimalnim obrtnim momentom od 360 Nm, dostupnim od 2000 pa do 2500 o/min. Velik obrtni moment već od niskih režima rada obezbeđuje dobru startnost i ubrzanje, a u rasponu do 3500 obrtaja, prilično ujednačena vrednost obrtnog momenta pruža dobru elastičnost
LESTVIČASTA ŠASIJA
Šasija novog ISUZU D-MAX je za 20% čvršća u odnosu na prethodnika, nešto je šira, a poseduje i dodatnu poprečnu gredu koja eliminiše mogućnost uvijanja i savijanja
KAROSERIJA
Izrađena od kvalitetnih legura čelika, karoserija pruža izuzetnu bezbednost zahvaljujući svojoj čvrstoći, ali i deformabilnim zonama, a tu su i dodatna ojačanja koja sprečavaju prodor stranih predmeta u kabinu prilikom bočnih sudara
PREDNJE OSLANJANJE
Prednja gornja poprečna ramena postavljena su visoko i minimalizuju naginjanje karoserije prilikom skretanja u krivine i poboljšavaju kontakt pneumatika sa podlogom
ZADNJE OSLANJANJE
Olakšano, ali snažnije zadnje oslanjanje u vidu lisnatih gibnjeva pruža idealan kompromis između udobnosti u vožnji i nosivosti tereta od jedne tone
VRHUNSKO ISPITIVANJE
Da bi ISUZU D-MAX bio ono što jeste, tokom razvijanja nove generacije je podvrgnut izuzetno teškim ispitima, a prototipovi su ukupno prešli preko 4 miliona kilometara – od paklenih temperatura afričkih i bliskoistočnih pustinja, preko kiša i blata ekvatorijalnog pojasa pa do ledenih predela unutrar arktičkog kruga
ISUZU GARANCIJA
Opsežna testiranja, brižljivo razvijanje i preciznost proizvodnje garantuju da će vaš ISUZU D-MAX u periodu od pet godina eksploatacije ili 100.000 pređenih kilometara, biti pouzdan, ma šta da se desi, gde god ga vozili.