D-MAX BEZBIJEDNOST

MAKSIMALNIH
5 ZVJEZDICA

NAJMODERNIJI SISTEMI BEZBEDNOSTI

 

Svaki ISUZU D-MAX, bez obzira na paket opreme, dolazi sa čitavom mrežom bezbednosnih sistema koji mogu da funkcionišu automatski i nezavisno, a sve u cilju zaštite vozača i putnika. ISUZU-ova IDAS (Intelligent Driver Assistance System) tehnologija dolazi kao deo serijske opreme, a koristi najmodernije senzore i niz kamera koji konstantno prate okruženje vozila.

NAJVIŠE OCENE NA EURO NCAP TESTU

 

Novi ISUZU D-MAX prošao je najrigoroznije crash testove, kako na evropskom tržištu (Euro NCAP), tako i na tržištima drugih kontinenata, pri čemu je osvojio maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost. Koliko je novi D-MAX bezbedan automobil govori i činjenica da je prvo vozilo u svojoj klasi koji je na australijskom ANCAP testu osvojio maksimalnih pet zvezdica

AKTIVNI SISTEMI BEZBIJEDNOSTI

Svaki ISUZU D-MAX je bogato opremljen sistemima aktivne bezbednosti koji van čuvaju od nevolja u bilo kome trenutku

AUTONOMNO KOČENJE U SLUČAJU OPASNOSTI (AEB)

 

Ukoliko vozilo detektuje mogućnost sudara, naglo kočenje se automatski aktivira

UPOZORENJE NA MOGUĆNOST ČEONOG SUDARA (FCW)

 

Kada sistem detektuje prepreku na putu kojim se krećete, aktiviraju se zvučna i svetlosna upozorenja na instrument-tabli

AUTOMATSKO KOČENJE U SLUČAJU SUDARA (MCB)

 

Ukoliko se dogodi saobraćajna nezgoda pri kojoj se aktiviraju vazdušni jastuci, sistem automatski aktivira kočnice kako bi zaustavio vozilo

ASISTENCIJA PRI SKRETANJU UZ AUTONOMNO KOČENJE

 

Ukoliko vozilo detektuje mogući sudar prilikom skretanja, automatski se aktiviraju kočnice

SPREČAVANJE SUDARA PRI KRETANJU (MAM)

 

Na prostorima gde se vozilo kreće malom brzinom, kao što su parkinzi, kamere i senzori prepoznaju da li je “gas” pritisnut slučajno, te ako jeste, kočnice se automatski aktiviraju (dostupno samo kod automatske transmisije)

SISTEM DETEKCIJE UMORA I POSPANOSTI VOZAČA (DAA)

 

Driver Attention Assist ili sistem detekcije umora i pospanosti vozača osmišljen je kako bi prepoznao nekontrolisane pokrete i reakcije umornog ili pospanog vozača i upozorenjem sprečio da dođe do sudara

KONTROLA ZANOŠENJA PRIKOLICE (TSC)

 

Ukoliko se prilikom vuče prikolice detektuje zanošenje iste, sistem sam koči svaki od točkova individualno kako bi smanjio i zaustavio zanošenje, te vratio kontrolu nad vozilom i prikolicom

AUTOMATSKI BRISAČI SA SENZOROM ZA KIŠU

 

Dostupni u svim paketima opreme, automatski brisači sa senzorom za kišu samostalno se uključuju ukoliko za tim ima potrebe, a frekvenciju brisanja prilagođavaju vremenskim uslovima, odnosno intenzitetu padavina

AUTOMATSKA DUGAČKA SVETLA

 

Pored toga što poseduje senzor za automatsko uključivanje svetala, novi D-MAX se može pohvaliti i automatskim dugačkim svetlima koja se samostalno isključuju kada kamere detektuju vozila u blizini koja biste mogli zaslepiti svetlosnim snopom

BI-LED FAROVI SA AUTOMATSKOM NIVELACIJOM

 

U višim paketima opreme, novi ISUZU D-MAX je opremljen svetlosnim grupama u Bi-LED tehnologiji, sa automatskom nivelacijom visine snopa koja put ispred vozila osvetljavaju jače i dalje, a automatski se uključuju čim senzori detektuju nizak intenzitet svetla. Tu su i dnevna svetla (DRL) koja povećavaju uočljivost vozila tokom dana

ZADRŽAVANJE KOLOVOZNE TRAKE

SPREČAVANJE NAPUŠTANJA KOLOVOZNE TRAKE (LDP)

 

LDP se aktivira kada vozilo krene da napušta kolovoznu traku bez prethodne signalizacije, a sistem tada pomaže u skretanju vozila kako bi se zadržala putanja i sprečilo napuštanje kolovozne trake

UPOZORENJE O NAPUŠTANJU KOLOVOZNE TRAKE (LDW)

Sistem upozorava vozača kada vozilo krene da

izlazi iz svoje kolovozne trake

ADAPTIVNI TEMPOMAT

 

Dostupan na modelima sa automatskim menjačem, adaptivni tempomat automatski usaglašava brzinu kretanja vašeg vozila u odnosu na vozila oko vas, uključujući pri tome i Stop & Go funkciju.

ZADRŽAVANJE KOLOVOZNE TRAKE U SLUČAJU OPASNOSTI (ELK)

 

Novi D-MAX poseduje jedinstveni sistem bezbednosti u klasi pikap vozila nosivosti od jedne tone, koji u slučaju da detektuje približavanje vozila odnazad u susednoj kolovoznoj traci, sprečava napuštanje sopstvene trake i time potencijalni sudar

ODRŽAVANJE KOLOVOZNE TRAKE (LKA)

 

LKA sistem je osmišljen tako da prepoznaje oznake na kolovozu i pomaže pri upravljanju održavajući vaše vozilo u zadatoj kolovoznoj traci kada je aktiviran adaptivni tempomat

POMOĆ PRILIKOM PARKIRANJA

PREDNJI I ZADNJI PARKING SENZORI

 

Pružaju informaciju o potencijalnim preprekama koje se nalaze ispred i iza vozila. U nižim paketima opreme dostupni su samo zadnji senzori, dok viši nude i one u prednjem braniku

KAMERA ZA VOŽNJU UNAZAD

 

U višim paketima opreme, sa multimedijalnim displejem na centralnoj konzoli, omogućeno je i korišćenje kamere za vožnju unazad koja pruža odličan pregled prilikom parkiranja ili približavanja rudi prikolice

UPOZORENJE PRI ISPARKIRAVANJU UNAZAD (RCTA)

 

Rear Cross Traffic Alert (RCTA) sistem prati okruženje vozila prilikom isparkiravanja unazad i upozorava zvučno i vizuelno u slučaju da detektuje druga, nadolazeća vozila sa leve ili desne strane

BEZBIJEDNOST U SAOBRAĆAJU

PREPOZNAVANJE SAOBRAĆAJNIH ZNAKOVA

 

ISUZU D-MAX je opremljen kamerama koje prepoznaju saobraćajne znakove, a informacije o njima kao i ograničenju brzine se prezentuju na MID displeju glavne instrumentacije

UPOZORENJE PRI ISPARKIRAVANJU UNAZAD (RCTA)

 

Rear Cross Traffic Alert (RCTA) sistem prati okruženje vozila prilikom isparkiravanja unazad i upozorava zvučno i vizuelno u slučaju da detektuje druga, nadolazeća vozila sa leve ili desne strane

DETEKCIJA VOZILA U MRTVOM UGLU (BSM)

Blind Spot Monitor (BSM) prepoznaje vozila koja se nalaze u susednim kolovoznim trakama i upozorava vozača signalizacijom u retrovizorima prilikom njihovog ulaska u tzv. mrtav ugao

INTELIGENTNI LIMITED BRZINE (ISL)

 

Kada je aktiviran, inteligentni limiter brzine sprečava da vozilo pređe ne samo zadatu brzinu, već se automatski prilagođava ograničenjima brzine na putu i održava brzinu u skladu sa propisima

8 VAZDUŠNIH JASTUKA

Zarad maksimalne zaštite, svaki ISUZU D-MAX Crew Cab dolazi opremljen sa čak 8 vazdušnih jastuka, uključujući i centralni airbag koji dodatno štiti vozača i suvozača prilikom bočnih sudara

ISOFIX

D-MAX u Crew Cab kabinskoj verziji je opremljen sa četiri ISOFIX tačke kopčanja kako bi se na zadnjim sedištima mogla montirati dva ISOFIX dečja sedišta

SNAŽNA ŠASIJA

Šasija novog ISUZU D-MAX je za 20% čvršća u odnosu na prethodnika, nešto je šira, a poseduje i dodatnu poprečnu gredu koja sprečava uvijanja i savijanja

KABINA KAO SIGURNOSNI KAVEZ

Izrađena od kvalitetnih legura čelika, kabina pruža izuzetnu bezbednost zahvaljujući svojoj čvrstoći i krutosti, a tu su i dodatna ojačanja koja sprečavaju prodor stranih predmeta u kabinu prilikom bočnih sudara