D-MAX PERFORMANSE

SNAŽAN I EFIKASAN

SNAGA I EFIKASNOST KOJU TRAŽITE

 

ISUZU D-MAX pokreće 1,9-litarski turbo dizel motor od 164 konjske snage i 360 Nm obrtnog momenta, uz koji se isporučuje kako 6-stepena manuelna transmisija, tako i 6-stepeni automatski mjenjač. Implementacijom napredne ISUZU common-rail dizel tehnologije, postignuta je optimalna iskorišćenost agregata uz uzornu ekonomičnost. Krajnji rezultat jesu odlične performanse i najveća vučna nosivost, bez potrebe da non-stop posjećujete benzinske stanice.

1.9L ISUZU MOTOR

Srce novog D-MAX pikapa jeste RZ4E 1,9-litarski turbo dizel motor.
Sa ISUZU iskustvom od preko 100 godina u proizvodnji, novi D-MAX je više nego spreman da se uhvati u koštac sa svim
izazovima pred koje se stavi.

UNAPRIJEĐENI AGREGAT

 

Kompletna gama ISUZU D-Max pikapa na evropskom tržištu pokretana je izuzetno uglađenim RZ4E 1.9L turbo dizel common-rail motorom koji pruža odličnu efikasnost i ekonomičnost zahvaljujući malom koeficijentu trenja, optimizaciji ubrizgavanja goriva i velikom interkuleru.

Ova unaprijeđena Euro 6 pogonska jedinica raspolaže sa 164 konjske snage pri 3600 obrtaja u minutu, kao i maksimalnim obrtnim momentom od 360 Nm, dostupnim od 2000 pa do 2500 o/min. Velik obrtni moment već od niskih režima rada obezbjeđuje dobru startnost i ubrzanje, a u rasponu do 3500 obrtaja, prilično ujednačena vrijednost obrtnog momenta pruža dobru elastičnost.

6-STEPENA TRANSMISIJA

 

Novi Rev-Tronic 6-stepeni automatski menjač sa sekvencijalnim režimom samostalno odabira najoptimalniji trenutak promjene stepena prenosa, odnosno držanje u optimalnom prenosu prilikom opterećenja, a sve u skladu sa preferencijama vozača, opterećenjem i brzinom kretanja vozila.

Šestostepena manuelna transmisija je unaprijeđena, sa nešto izmenjenim prenosnim odnosima, a obezbjeđuje izuzetno precizne promjene stepena prenosa uz skraćen hod ručice mjenjača, u cilju unapređenja ergonomije.

 

DOSTUPAN OBRTNI MOMENT

 

Unaprijeđeni 1,9-litarski turbo dizel motor isporučuje 164 konjske snage i 360 Nm obrtnog momenta, dostupnog od 2000 pa do 2500 obrtaja u minutu. Ovo obezbjeđuje dobru startnost i ubrzanje, dok širok raspon krive obrtnog momenta pruža potrebnu elastičnost, naročito od značaja kada se prevozi teret od preko 1000 kg ili vuče prikolice od 3500 kilograma

 

VUČNA SILA OD 3500 KG

 

Isuzu D-Max posjeduje najčistiji pogonoski motor u domenu Novi ISUZU D-MAX je konstruisan da bude prava radna mašina, čak i u najluksuznijem paketu opreme. Možete napuniti tovarni prostor prtljagom, opremom, zakačiti kamp-prikolicu ili prikolicu na kojoj se nalazi čamac ili drugo vozilo – uopšte nije bitno. Sa čak 3500 kilograma vučne sile, prava kamionska šasija novog D-MAX pikapa pruža vam mogućnost da vučete gotovo sve što vam padne napamet.

SPREMAN ZA OFF-ROAD

Prašnjave, prljave off-road avanture su ono gdje ISUZU D-MAX briljira sa
tehničkim rješenjima i tehonologijom koja će vam omogućiti da savladate sve vrste terena.

BLOKADA ZADNJEG DIFERENCIJALA

 

Kako bi se izvukao iz najtežih situacija, novi D-MAX u 4×4 verziji raspolaže sa mehaničkom blokadom zadnjeg diferencijala kao dijelom serijske opreme. Ukoliko se nalazite na klizavoj, neravnoj ili rastresitoj podlozi zbog koje zadnji točkovi proklizavaju, mehanička blokada diferencijala pomaže redukciji prenosa (4×4 LOW) kako bi obezbijedila dodatnu trakciju i kontrolu koja vam je neophodna da biste nastavili sa kretanjem.

VODENE PREPREKE DO DUBINE OD 800 MM

 

Novi ISUZU D-Max se ne odriče svog porijekla – off-road vozilo koje teži da ostane u svom prirodnom okruženju. Minimalni klirens, sistem usisa vazduha i odušak zadnjeg diferencijala su izmenjeni tako da omogućavaju savladavanje vodene prepreke (“forsiranje”) dubine do 800 mm.

PRELAZAK U 4×4 POGON

 

U cilju što bolje ekonomičnosti, D-MAX izvorno koristi pogon na zadnje točkove (2H), ali zato poseduje rotacioni taster funkcije prebacivanja pogona i na prednje točkove (4H), kojeg je moguće aktivirati u toku vožnje, do brzine od 100 km/h. Ukoliko se nađete na najtežim terenima, tada je dostupan i reduktor prenosa (4L), koji se uključuje dok vozilo miruje.

HSA I HDC SISTEMI

 

Pored sistema odabira pogona i mehaničke blokade diferencijala, novi D-MAX posjeduje i Hill Start Assist (HSA) i Hill Descent Control (HDC) sisteme. Oni pomažu prilikom kretanja na uzbrdici (HSA se aktivira na usponu iznad 5,7 stepeni). Isto tako, HDC obezbjeđuje kontrolisano sporo spuštanje niz strminu, bez upotrebe kočnice, čime se povećava trakcija i sprečava gubitak kontrole.

ZAŠTITA PODVOŽJA

 

Verzije sa 4×4 pogonom opremljene su i serijskom čeličnom zaštitom podvozja, koje štiti karter, kao i reduktor od oštećenja prilikom off-road vožnje.

DOKAZANA EFIKASNOST

Gledajući prosjek, dizel motori su za do 30% efikasniji od benzinskih agregata.
Novi D-MAX je izuzetno efikasan na tom polju jer su ISUZU inženjeri implementirali višedecenijsko iskustvo iz komercijalnog transporta,
gdje se svaki litar goriva računa.

UNAPRIJEĐENE DIZNE

 

Common-rail sistem ubrizgavanja goriva pod visokim pritiskom obezbjeđuje veliku snagu uz minimalnu neophodnu potrošnju goriva prilikom procesa sagorijevanja, pri tome značajno poboljšavajući ekonomičnosti.

TURBO PUNJAČ

 

Kod novog ISUZU D-MAX turbo punjač promjenljive geometrije (VGS) neprekidno se prilagođava režimu rada motora kako bi postigao optimalno sabijanje vazduha već pri malom broju obrtaja, koje pruža i najveću ekonomičnost, uz maksimalni obrtni moment u što širem rasponu obrtaja.

AERODINAMIČKA EFIKASNOST

 

Novi D-MAX je prošao rigorozna aerodinamička testiranja u vazdušnom tunelu kako bi se postigao što manji koeficijent otpora vazduha (Cd), uz što atraktivniji vizuelni dizajn. To je ne samo doprinijelo smanjenju potrošnje goriva, već je dovelo i do smanjenja buke u kabini, obezbjeđujući tišu i udobniju vožnju.